dinsdag 28 februari 2012

You should know about me,
I’m Funky Dee!





“Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” – coco chanel
Net zoals (bijna) ieder meisje ben ik helemaal gek vop mode, het mijn passie noemen nee. Mijn passie ligt meer bij muziek, but i just love Fashion!
Mode verandert supersnel, maar mode is ook tijdloos en dat is iets wat mij echt aanspreekt:
’Mode is tijdloos’
Als ik mijn stijl zou moeten omschrijven zou ik zeggen : stoer maar vrouwelijk. Ik vind hakken fantastisch maar sneakers zijn verrukkelijk!!  Ik heb verschillende soorten stijlen gehad maar mijn favoriete is dan toch mijn huidige. Mijn favoriete kleur wat betreft kleding zijn meer de basic kleuren zwart/grijs/wit omdat ik daarvan heel snel wat stoers van kan maken. Wat betreft accessories  : I’m in love with rings, BIG  rings! But they have to be silver.




Mijn stijliconen kiezen? Makkelijk!
Rihanna, Lady Gaga en of course madame Coco Chanel!
Rihanna kleed zich zo uitdagend en dat scheelt haar helemaal niks! Had ik maar zoveel lef om me zo te kleden maar dat zou verspilde moeite zijn want mijn moeder EN mijn vriend zouden mij niet uit huis laten gaan. En wat Lady Gaga betreft, dat mens is GEK! Zoals die vleesjurk, heel smerig maar supertof. Ik zou het nooit aan kunnen. Mensen met zoveel LEF als deze twee spreken mij dus ook enorm aan.


'Fashion fades, only style remains the same – Coco Chanel'


Op de Garage Sale zullen Jamie-lee en ik, jullie helpen met van het customizen van de uitgekozen kleding en tips geven op welke manieren de kleding stuk gedragen kan worden. Wij zullen zelf ook helemaal gecustomized rondlopen bijv. in : een leuk spijkerjasje met studs, de gescheurde legging, ons haar helemaal fa-bo-lous in een een mooie headwrap. Wie het leuk lijkt om ook zelf zo een kleding stuk te maken en te rocken, ask us en we will help u for sure! We zijn niet voor niet de style advisors van FAnZ Productions?!


'Style is an expression of individualism mixed with charisma.
Fashion is something that comes after style'

Fashion greets from your style advisor Dyente