maandag 13 februari 2012

GARAGE SALE | MUST HAVE

Bad hairday? Rock a hairscarf/turban!

De laatste tijden met het slechte weer doe ik geen maar dan ook GEEN moeite om mijn haar  te krullen of te tangen. Ik sta op en bind mijn haar met een leuke sjaal/hoofddoek. Dit is iets wat heel vaak voorkomt onder mijn cultuur (Surinaams). Het gaat bij mij dan niet om het feit dat ik een bad hair day heb maar omdat ik simpelweg LUI ben haha!! Tegenwoordig kijk ik ook op youtube voor meer manieren om mijn haar te kunnen binden met een leuke doek. De leukste vind ik tot nu toe dan toch zo grote strik!



Hierboven een foto van Rihanna  die ook  haar haar heeft gebonden met een headscarf op mijn favoriete manier. Veel jongeren zie je tegenwoordig ook met een enorme strik lopen. Een leuke trend voor zomer 2012! Het laat zien dat je veel kan doen met een sjaal of een hoofddoek. Het was voor mij standaard om een hoofddoek te dragen als ik een super bad hair day had, maar nu draag ik het ook wat vaker als ik gewoon een leuke EXTRA wil toevoegen aan mijn outfit.


Ook een bekende celeb die vaak heel leuk haar haar heeft gebonden met een schitterende doek is dan toch Solange Knowles. Dit is echt een pesoonlijkheid die ik een fashionista kan noemen! Zij maakt turban’s met een grote gedraaide knot aan de voorkant wat ik zelf heel apart en zoooo mooi vind!


Hierboven een foto waar ik in basic kleuren gekleed was (volledig grijs waaronder grijze uggs + blauwe spijkerbroek) en daarbij wou ik iets wat opviel en koos daarvoor dus een fel groene hoofddoek met een klein strikje.

Hieronder nog een DIY (yesss i love Do It Yourself movies on youtube) waar je verschillende manieren ziet hoe je zelf ook je haar op leuke manieren kan ‘wrappen’.

http://www.youtube.com/watch?v=XWL9lKydETI&feature=related

Ook dit leren wij je op de Garage Sale MUST HAVE! Zo ga je van top tot teen gecostumized naar huis of naar een feest  na de Garage Sale.