maandag 28 mei 2012

A little update of my week!

Vrijdag 25 mei was het zo ver, Styled by YOU! vierde zijn 1jarig bestaan in Jimmy Woo te Amsterdam. Daar moest ik natuurlijk bij zijn omdat het tot nu toe al veel succes heeft ondanks zijn korte bestaan en natuurlijk omdat dit alles door mijn lieve ex-collega Ashlee Janelle Danso is gekomen.

Styled by YOU! is een styling workshop die creatievelingen een mogelijkheid geeft om zich meer te ontwikkelen op het gebied van Styling & Fashion.  Aan het einde van de workshop lessen worden er ter afsluiting een fashion show gegeven. 

Al deze lessen worden behandeld door de 21 jarige Ashlee Danso, die tevens freelancer is en Mode styling volgt op de Vogue Akademie Amsterdam. Haar moeten we dus zeker in de gaten houden!

De Jimmy Woo zat vol met goed geklede bezoekers en een ieder zat geduldig te wachten op de modeshow die zou plaatsvinden. Voor dat de modeshow begon hadden we met zn alle natuurlijk 'Happy Birthday' gezongen! Het thema waar de deelnemers zich aan moesten houden was 'Futuristisch' en dat was heel duidelijk terug te zien in de kleding.




De hele avond was een stukje  uit de wereld van Styled by YOU!
Meer weten over Styled by YOU, volg haar dan op FB!
En bezoek ook de webiste www.styledbyyou.com


Natuurlijk heb ik zelf ook naar de allerleukste outfits gezocht van die avond, en er was 1 aanwezige die de aandacht vanaf het begin wist te nemen met haar outfit en dat was Daphne Oosthuizen... Voor dit event wist ik niet niet wie dit was, maar laat me het zo zeggen: I found a new fashion icon...
Na het ontvangen van haar TE leuke kaartje, wist ik al dat dit iemand was die de naam 'Fashionista' al ver voorbij was... en ja hoor werd helemaal omver geblazen door de brillen,de kleding,de schoenen en ga zo maar door... haha it sounds like im in love !!
Misschien moet je haar ook maar even opzoeken en dan snap je mijn enthousiasme ..zo niet ahmm jaa...dan weet ik het echt NIET meer.
Twee dagen na het event wist ik eindelijk mijn moeder te overtuigen om naar de kerk te gaan waar ik ook pas sinds twee weken weer naar toe ga. Het was super benauwd maar het was het natuurlijk waard om even weer tot je zelf te komen.

Well this was my last update for now, enjoy the sun before its gone !

Fashion greetzz

Reporter Dyente