zondag 6 mei 2012

Directeur FAnZ Productions


Welcome FAnZ babes,

Vanaf deze week hoop ik jullie wekelijks een update te geven over onze ontwikkelingen backstage. FAnZ(INE) staat niet stil en wij worden dagelijks geprikkeld door Mode & Kunst. De reporters zijn druk bezig met het maken van een goed reportage voor onze lezers. Denk aan interviews, streetreport en meer. Per maand zullen er drie blogs gepubliceerd worden door de reporters en ik kom jullie (als mijn agenda dat toelaat) wekelijks lastigvallen met de ins en outs van FAnZ Productions.

 
Het leven van een freelancer vraagt veel competenties. Alles in mijn leven draait om plannen, plannen en plannen. Zonder mijn Iphone, i'm lost. Klinkt wat materialistisch, maar ik heb mij overgegeven aan een digitale agenda die om het uur ge-up-date moet worden. Enfin, ik mag zeggen dat ik de competentie plannen/structureren na drie jaar aardig onder de knie heb.

 
Namens FAnZ Productions werk ik voor acht maanden als projectleider Mode &  Ambacht voor Stadsdeel West. Een functie die FAnZ Productions op het lijf is geschreven! Mijn weken staan daardoor vol met afspraken met ontwerpers, culturele ondernemers, eigenaren van textiel ateliers etc. Het leuke aan deze functie is dat de contacten snel binding hebben met ons productiehuis. Ik moet wel zeggen dat het erg druk is geworden met projecten die ik naast Mode & Ambacht namens FAnZ wil realiseren. Mijn grootste projecten zijn op dit moment EXCEPTION 2 een een tweede (winter)editie van onze Garage Sale MUSTHAVE. Harrrrtstikke leuk, maar ik ga een tijd tegemoet waarin mijn laptop mijn beste vriend moet worden. Alsof dit niet genoeg is ben ik bezig om het adviesbureau STYLE EDITION op te zetten met mijn BFF en grote zus, Hanan Essahsah. Ik kan wel alvast verklappen dat wij sinds deze week een nieuwe fotograaf bij hebben, jeeeej! Een jong talent van 19 jaar en allemaal dankzij mijn stagiaire. Meer informatie en ons portfolio snel op onze website!


 


Deze week heb ik een heel bijzonder meisje ontmoet. Namelijk de prijswinnaar Fashion van Kunstbende Amsterdam. FAnZ Productions heeft een fijne samenwerking opgezet met Kunstbende en wordt regelmatig gevraagd om workshops te geven. Deze week gaf ik een coachingles 'Hoe verkoop ik mijn collectie?':

 
Op de foto met haar eigen collectie!

Goodiebag en een leuk herinnering aan FAnZ!

Magazines en chocolade; perfect!

Wat hebben wij het weer fijn gehad bij Kunstbende. Op de volgende vruchtbare samenwerking!
Volgende week staan interessante afspraken ingepland voor het productiehuis, een bijeenkomst voor Mode & Ambacht en een brainstorm sessie met TrustinYouth voor een tweede co-productie.

Heb een productieve week met liefde, respect en vooral plezier!

Warme FAnZ groet,

Fatima Essahsah
www.fanz-productions.nl (like ons op Facebook!!!)