woensdag 23 mei 2012



Hey there my lovess,


 De afgelopen aantal weken zijn top geweest! En met wie zou ik dat anders willen delen dan met jullie. Natuurlijk zijn de laatste mode trends zeker wel iets wat jullie zal bevallen, helemaal op het gebied van vintage !!


 Deze maand ben ik super goed begonnen door de vorige af te sluiten met natuurlijk Koninginnedag. Voor mij is het zelf  niet de fijnste dag omdat het de sterfdag is van mijn lieve oma. Gelukkig zijn er vrienden die je weten op te vrolijken en je dag helemaal top te maken. So thank god for them !!


Speciaal voor jullie ben ik gaan uitzoeken wat DE vintage musthaves zijn van nu zodat ook jullie helemaal up-to-date zijn van de laatste trends. Samen met mijn mede-reporter Shaneequa ben ik naar de Vintage Fabriek geweest wat op een hele mooie locatie was gevestigd. Het deed me heel erg denken aan onze eigen Garage Sale alleen was het hier echt gericht op de verkoop van kleding.  Helemaal verliefd werd ik echt op de leren ‘Madame Butterfly’ Louboutins en natuurlijk moest ik die passen!! Er zal later in het jaar nog een editie volgen van de Vintage Fabriek. Het is zeker een aanrader, heel veel merken voor een laag prijsje!
















Naast het bezoeken van de Vintage fabriek ben ik ook met mijn klasgenoten en met mede-reporter Jamie-lee de 9 straatjes ingegaan om nog even wat vintage winkels in te duiken voor wat inspiratie. Dit is mijn top 5 vintage musthaves van 2012:



Musthave nr.1:
De pencil skirt
Deze vind ik zelf een kledingstuk dat heel gauw chique wordt gedragen. Maar combineer hem met een kort topje en je hebt al gauw een stoere en uitdagende outfit. 
Te vinden bij: ZARA,Amazone





Musthave nr.2:
De skaters dress
Al gespot bij celebs als Blake Lively, Rihanna,Selena Gomez en Taylor Swift
Te vinden bij: ZARA, Nelly.com, Little Soho.com











Musthave nr.3:
De high waist short
Deze is zeer makkelijk te combineren en je kunt er ook je eigen draai aan geven. Ook kan hij in ieder seizoen gedragen worden , dus ligt hij niet zielig in de kast tijdens de koude dagen! I LOVE IT
Te vinden bij: H&M, Brandy&Melville







Musthave nr.4:
John lennon brillen
Deze vond ik in eerste instantie afschuwelijk lelijk maar toen zag ik hoe deze net wat extra's gaf aan je outfit. Nu ben ik helemaal verkocht. Celebs who rock them; Beyonce, Lady Gaga and The olsen twins.
Te vinden bij: H&M, Topshop, Episode





Musthave nr.5:
De asymmetrische rok.
Ik zou niet weten hoe ze deze jurk echt noemen maar wauw..ik vind hem echt geweldig!! Ook ben ik hem heel vaak tegengekomen op straat.
Te vinden bij: ASOS, Forever 21, Nelly.com





Natuurlijk zijn er vast wel veel meer vintage musthaves, maar deze 5 zijn echt je geld waard! Hier even een aantal winkels voor als je eens wilt vintage shoppen: Zipper, Episode, Laura Dols en natuurlijk BIJ ONS VINTAGE.  Op dit moment ben ik helemaaaal klaar met mode.

Ik ben al dagen aan het bedenken met Jamie-lee wat we aan gaan doen naar het fashion event Styled by YOU!  die zijn 2 jarig bestaan a.s vrijdag in de Jimmy Woo viert. Wat het gaat worden weet ik nog niet maar ik zal jullie gauw een update geven hoe het event was verlopen en natuurlijke onze outfits en die van de andere gasten.

Geniet van het mooie weer !!

Fashion greetz,

Reporter Dyente