zondag 3 juni 2012

Who the  (F)ashion is Shaneequa?


Haii Shaneequa Vrede that’s me … het nieuwe lid van de fanz family. Ik ben net opgenomen als reporter en voel me al helemaal thuis. Thuis in de family, maar ook in the fashionworld. Een fashionista nee .. zo zou ik mezelf niet noemen eerder een mediagirl die verslag doet over the fashionworld. Natuurlijk hou ik de modewereld wel in de gaten, maar ik maak van een trend wel iets  van mezelf.
Als ik mijn stijl zou moeten omschrijven zeg ik ‘’ stoer but sexy that’s me’’.  Een beetje richting de Rihianna  stijl maar dan toch wat minder gewaagd (dat durf ik ‘’nog’’ niet.) Ik hou wel van die stoere laarsjes of sneakers, maar die sexy shorts mogen echt NIET ontbreken in mijn kast. Zelfs bij tempraturen onder de 0 graden zie je mij met deze heerlijk zittende broekjes, maar dan wel met een super dikke panty natuurlijk.

‘’ stoer but sexy that’s me’’



Update of my life (weekend)

SUCKAFREE



Op zaterdag 2 juni was het zover THE hiphopsite van Nederland Puna.nl, de organisatoren van HET hiphopfeest Baseline, de exclusieve sneakerwinkel Patta en MURDATURK organiseerde samen het hiphopfeest SUCKAFREE. Deze amazing party vond plaats in the hiphop place 2 be PARADISO!! & Ik was erbij.
Natuurlijk vond ik het geweldig dat ik een gastenlijstplek kon veroveren voor deze amazing party but What to Wear? Hakken waren sowieso een NO GO ook al zijn uitgaan en shan meestal wel hakken. Ik hield het uiteindelijk lekker simpel en comfi.

De avond begon met alle welbekende hiphopartiesten. Ik moet toegeven dat ik ‘’vroeger’’ enorme fan was van de rapper Keizer. En ik kreeg toch nog even die kriebels van vroeger toen ik hem op het podium zag. Het optreden van de rapper ADJE vond ik het leukst. De beats van de producer Reverse zorgen ervoor dat IEDEREEN beweegt. Ik kon nog even met zijn broer HEF op de foto. Na de leuke optredens begon het echte feest.




Basline is echt het Hiphopfeest. Super veel nationaliteiten waren er aanwezig en allemaal deelden ze hun liefde voor hiphop. Ook al ben ik geen echte ‘’hiphop girl’’ ik kon zelfs niet stil staan. De muziek, de sfeer en mijn comfi outfit zorgde ervoor dat ook ik lekker LOS ging. Ik moet bekennen dat ik driekwartier samen met de rest van de gevulde Paradiso zaal met open mond stil stond en aandacht luisterde naar de GEWELDIGE BEATS van Arabmusic. Live ging hij driekwartierlang los achter de draaitafel en wat hij daar kon dat was meer dan KUNST. Ik raad jullie zeker aan hem even te youtuben.
Ik had een geweldige avond en deze is zeker voor herhaling vatbaar. Nogmaals hiphop party = een comfi outfit + gezellige vrienden + gezellige mood J.



Nog meer afgelopen maand:








@vintage fabriek with Fanzine Sister Dyente --> Check haar bericht hierover
Hi5 @ HMH
De organisatie hi5 (www.hi5.nl) bestaat 5 jaar en dat werd groots gevierd @HMH.
Ik was erbij!



Heel hard studeren ... laatste loodjes wegen het zwaarst, maar ik zet door



En natuurlijk lekker genieten van het mooi weer ... voor zo lang het duurde


Fashion Greetz,
Shaneequa X