donderdag 19 juli 2012


"Give a girl the right shoes, and she can conquer the world."
 


Hey lovies! It has been a long time since you have heard of me, I’m so so sorry!
De afgelopen tijd is er veel gebeurd wat betreft mode namelijk:
AMSTERDAM FASHION WEEK !!!

 Voordat de officiële fashion week van start ging werden er op dinsdag 10 juli de hele dag modeshows gegeven en waar vond dit plaats? Gewoon midden op de dam !! Ook konden (beginnende)modellen zich laten inlichten over de ins en outs over het vak. En waar stond ik ? Oke ik zat eigenlijk, maar ik was er en nog mooi vooraan met mijn paraplu.



Aangezien ik niet zo speciaal ben om uitgenodigd te worden moest ik natuurlijk wel alles eraan doen om op de hoogte te blijven van alle shows die plaatsvonden.

Hier mijn favoriet!

 Bas Kosters, toen ik zijn show zag..speechless! I was like what the hell is happening here ?!! I LOVED IT. Het was zo raar, zo kleurijk,en het had zo een hoge #OMG gehalte!!!!
Ik zal geen woorden verder vuil maken ; hier zijn een aantal foto’s van zijn show genaamd: Love, fuck yeah!



Fashion week is nu inmiddels al een paar dagen voorbij, maar dit moest ik jullie echt nog even melden: Bas Kosters ROCKS! hahaha. Vandaag ga ik mijn outfit scoren voor Mode Fabriek die al voor de deur staat & ik ga lekker de straat om jullie nog even op de hoogte te brengen wat er nu zoal wordt gedragen op de straten. Nu alleen nog maar duimen voor wat zon en geen regen !

See you later my lovies,
xoxo  Dyente