vrijdag 20 juli 2012

Fashion on the streets in Amsterdam..
Zoals beloofd ben ik voor jullie samen met mijn twee vrienden de straat opgegaan om leuke stijlen vast te leggen in hartje Amsterdam. Het was even zoeken tussen de winkelende mensen maar het is gelukt!

Dit was onze allereerste slachtoffer, en zeg eerlijk: nice style right ?!

Cheryl Smit
VMBO student
The shoes are amazing and she had a gucci backpack which i really loved!!!!

Linda Vianen
Student aan de Vogue Akademie

Studenten uit Frankrijk
Heel nonchalant but still fashionable

Studenten uit Engeland
I can't say much about their style, only that I L O V E it!!

Trung Nghia La
Works at Gamkings and Supercharged
Hij viel op door zijn stropdas, later vertelde hij dat hij onderweg was naar een bruiloft
en dat hij dus niet elke dag een stropdas aan heeft. Nou he rocks it great so why not everyday !


Severo Druiventak
Studeert Business IT & Management
Severo stond samen met Trung, Tobias en Giovanni  in de Concret store
Did you see them shoesssss ?!! And the lovely shirt from WOEI?!!
He knows how to wear simple but still fashionable

Giovanni Kamperveen
Fotoggraaf/Vormgever/Concrete Store
Giovanni stoorde we gezellig tijdens het werk maar hij was zo lief om heel even de tijd te nemen voor een foto

Op de terugweg naar Centraal station kwamen we deze groep vrienden tegen die uit West/Noord en het Carabische gebied komen als ik hetgoed heb!! Ze twijfelden eerst om op de foto te gaan voor mij maar al gauw werden de poses aangenomen.
Thank you guys!!

Melissa Makomba
Studeert International buisiness studies niv. 4
Dit meisje is helemaal op de hoogte van de laatse trends.
Gek genoeg was ze verbaasd dat ze werd gevraagd maar dat gaat vast vaker gebeuren met zo een leuke stijl. Heb helaas niet gevraagd waar ze die leuke panty's vandaan heeft....dus ehh als je dit leest Melissa hahahaha

Student uit Zwitserland
De armbandjes, de ketting, zijn pet ( helaas niet zichtbaar), zijn shirt en schoenen maakte dit tot een voor mij FanZine waardige outfit!!

Amine Bouzegou
Studeert Event Support niv 4
Dit is mijn lieve en modieuze klasgenoot die echt niet mocht ontbreken!!
All black everything was zijn outfit wat altijd goed staat en natuurlijk heel stoer


Khalil en Gingerro
ROC Sterrecollege
Is dit niet super leuk ? Ze hadden gewoon (bijna)precies hetzelfde aan wat volgens mij ook aangeeft dat deze twee hele goede vrienden zijn.

Ik hoop dat een ieder blij is met zijn foto's en ben van plan om ook de street style vast te leggen in de bijlmer en het 'nette zuid' dus zorg ervoor dat je altijd fashionable erbij loopt because you never know when we meet...

xoxo,

Dyente