zaterdag 28 juli 2012

Appelsap Time


Haii loves,

Mooi weer = leuke sfeer = leuke kleding en gezelligheid. Afgelopen zondag was dat allemaal te vinden op het hiphopfestival APPELSAP.  Na vorig jaar (my first time @ het festival) kon ik het maar niet loslaten ... En jaa hoor ook dit jaar was het AMAZING!

Natuurlijk is weer de grote vraagt geweest:''What To Wear?''
Een van de sleutel regels voor een festival is COMFORTNABEL. Als je lekker in je kleding kan bewegen, fun kan hebben en je er leuk uit ziet dan ben je geslaagd en is je dag waarschijnlijk ook geslaagd. Dit was het bij mij en my girl ''sister'' geworden:




Naast het losgaan op de muziek, lachen with friends en lekker genieten spotte ik ook hoe de rest van de bezoekers het had gedaan met de COMFI Clothes regel.



Deze girls zagen er comfi en leuk uit. De shortswaren in overvloed te vinden op het festival. Met en zonder panty. De fashion panty's zijn deze zomer zeker een aanrader (je weet het maar nooit met het weer in Nederland en je geeft je benen meer Fashion)

*te vinden bij o.a. River Island & Primark

We hadden ook nog eens het geluk dat we de pet van de Amerikaanse rapper Ab Soulin vingen (mijn vriendin dan) Ik mocht hem wel even passen hihi


Hier had hij hem nog op



En toen had ik hem op

Appelsap was Amazing. Tot klokslag 11 uur was het Oosterpark in Amsterdam een en al Gezelligheid, Shorts, Party Party Party. Spot ik jou volgend jaar ook?


xoxo,

Shaneequa

PS: Geniet van het mooie weer als het er is X