vrijdag 4 november 2011

FAnZ Productions, Nieuwe Stagiaire

Lieve FAnZ lezers,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Stephanie Ouwendijk ik ben de nieuwe stagiaire bij FanZ. Ik woon in Amsterdam en ben 19 jaar oud.

Ik zal de komende tijd ( tot januari) stage lopen bij FanZ en de blog bijhouden.
Ik heb er ontzettend veel zin in. Een nieuw avontuur dus nieuwe kansen. Ik loop nu ongeveer al 2 weken bij fanz stage en vind het ontzettend leuk.

Mijn eerste twee weken zijn al meteen heel erg leuk begonnen. Ik heb meegelopen met de workshop '' Style your own fotoshoot '' op een middelbare school in Amsterdam Noord. Het Rosa beroep college.
Was erg leuk om te zien hoe creatief sommige scholieren kunnen zijn. Het customizen van t-shirts, sjaals, handschoenen, armbanden ect.



Ook heb ik mee mogen lopen bij een bedrijfspresentatie in garage notweg en heb ik ook wat mogen vertellen. Was erg interessant wat voor verschillende bedrijven er bestaan en wat ze doen.

Volgende week gaat het ook weer lekker druk worden, met allemaal leuke dagen!

Tips :

Altijd al graag hele mooie laboutin hakken gewild, of andere merken kleding/hakken/tassen ect ?

Kijk dan nu op : http://www.theoutnet.com/ voor maximaal 80% korting op de beste designerkleding.

Tip 2:
River Island heeft nu ook zijn eigen webshop voor Nederland! Voor de liefhebbers van de
River Island is dit natuurlijk geweldig nieuws!
Ga snel naar: http://www.riverisland.com/Online/ en koop de site leeg!


See you next week !


Liefs Stephanie .