vrijdag 25 november 2011

“FAnZ @ de Margriet Winter Fair bij Ecofabs!”

Lieve FAnZ lezers, Even een kleine update!


Mijn naam is Yaël, ik ben 19 jaar en ik woon in Amsterdam.


Sinds afgelopen woensdag loop ik stage bij FAnZ waar ik super blij mee ben!
T/m februari zal ik jullie op de hoogte houden van alle gave dingen die we bij


FAnZ meemaken en natuurlijk leuke weetjes en nieuwtjes updaten.
Mijn eerste stagedag begon al goed want………………………………………………………….
Steph en ik zijn samen naar de Margriet Winter Fair geweest in de jaarbeurs in Utrecht!


Iedereen kent het tijdschrift Margriet natuurlijk wel en er wordt jaarlijks een beurs georganiseerd waar ongeveer 75.000 bezoekers op afkomen. Er is van alles te vinden, van fashion tot lekkernijen en van accessoires tot Ecofabs! Nu vraag je je misschien af wat Ecofabs is? Dat is een heel gaaf concept waar FAnZ een grote fan van is en daarom ook graag erbij wilde zijn! Het idee is swabben. Je levert kleding in en voor de zelfde kwaliteit mag je iets uitkiezen! Swabben!


Steph en ik werden hartelijk verwelkomt door Robbert bij de ingang van de beurs. Na een lekker kopje koffie, waarvan Steph de helft op de grond liet vallen op de weg naar de stand toe, hebben wij ons voorgesteld aan de rest van de Ecofabs stylisten. Allemaal leuke enthousiaste jonge meiden die er ook erg veel zin in hadden!


We mochten de klanten helpen die wilden swabben. Het waren allemaal enthousiaste klanten die het een heel leuk idee vonden. Er was ook een vrouw bij die er de hele week elke dag bij was. Ze heeft ook elke dag geswabt! That's the spirit!






Kortom een hele leuke Dag! See ya next week.