dinsdag 24 mei 2011

Lieve fanz followers,
Ik zal vorige week even in een sneltreinvaart met jullie doornemen:

Mijn marketing communicatie plan schiet bijvoorbeeld al aardig op. Ik hoop het eind deze week te kunnen presenteren aan Fatima. Verder heb ik ook nog wat boodschappen gedaan, schilderijen opgehaald bij het Rozen theater en heerlijk geluncht met Salima van Fresh events.
Vorige week was een week met vooral een aantal diepte punten:

Vanwege Fatima’s voedselvergiftiging kon de team EXCEPTION meeting op vrijdag helaas niet doorgaan…BUMMER! Maar gelukkig worden de nieuwe afspraken al gemaakt en komen we binnen nu en week toch bij elkaar.

Vrijdag zouden Fatima en ik trouwens ook naar de opening van Mood Over Market een kleding en lifestyle winkel aan de Overtoom waar ik vorige week ook al over vertelde gaan. (to be continued!)
Die heeft Fatima helaas dus ook moeten missen.

Ook moest Fatima haar tripje naar Antwerpen/modemuseum bijna afzeggen, maar gelukkig voelde ze zich stukken beter. Deze week gaat ze met nieuwe energie aan de slag!
This week:
• Dinsdag is de castingdag voor de modellen van de covershoot. Ik heb er heel veel zin in, aangezien ik het georganiseerd heb.
• Woensdag heef t Fatima een aantal afspraken
• Donderdag heb ik altijd ene terugkom dag voor school dus ben ik niet aanwezig op kantoor. Fatima is superbusy as always.
• Vrijdag ben ik weer op kantoor en zal ik waarschijnlijk mijn marketing communicatieplan presenteren.

Vergeet ons niet te volgen op twitter!
See you next week!
xx Abigail