maandag 9 mei 2011

Beste Fanz blog lezers,


Zoals ik eerder vertelde is het nieuwe kantoor bijna af. De afgelopen dagen zijn de bureaus binnengekomen en in elkaar gezet. Foto lijstjes zijn opgehangen, de spiegel staat op de juiste plek, prullenbak is gehaald maar we zijn er nog niet… vrijdag gaan we nog een keer naar de IKEA voor (hopelijk) de laatste spulletjes.
Vrijdag zal ik weer een nieuwe blog posten (met foto’s) van het kantoor!

Ik ben nu trouwens bezig met het organiseren van een castingdag voor modellen. Fatima en ik hebben eerder al een selectie gemaakt tussen de verschillende modellen maar, tijdens deze testshoot zullen wij een model kiezen die dan de “cover” wordt van de fashionshow EXCEPTION.

Ook ben ik begonnen met een communicatie/marketing plan voor de fashionshow, daar zal ik deze week dus vaak mee bezig zijn.

I’ll keep you updated!
xxxx
Abigail(stagiaire)