dinsdag 26 april 2011

Lieve lieve fanz-blog lezers,


Ik heb echt twee super relaxte weken achter de rug. Zoals ik eerder al vertelde heb ik de eerste week thuis gewerkt en was Fatima een aantal dagen in Berlijn. Fatima zal jullie zelf meer vertellen over haar tripje naar Berlijn.

Voor mijn thuiswerk week had ik een aantal opdrachten gekregen zoals:

*mijn marktonderzoek afmaken
*modellen scouten
*een twitter account aanmaken voor Fanz (volg ons @ Fashionartnzo)
En meer…
Aangezien het mooi weer was heb ik mijn opdrachten heerlijk met mijn laptop in het zonnetje gemaakt.

Maar genoeg over mijn thuiswerkweek, vorige week dinsdag was het eindelijk zover…..”de prijsuitreiking van Kunstzinnig” op basisschool de Multatuli. Het project waar Ikram en Fatima een aantal weken hard aan gewerkt hebben samen met de leerlingen kwam tot een einde.

Het was erg moeilijk voor Juf Ikram en Juf Fatima om twee winnaars uit te kiezen. Zij hebben vooral gelet op de manier van schrijven, taalgebruik, en enthousiasme tijdens de lessen en kunstschooldag. En het moest natuurlijk ook een samenhangend stuk zijn.

Zijn jullie al een beetje nieuwsgierig geworden? Ik zal snel vertellen wie de twee winnaars waren…
……….Ozlem en Zeineb.(party poppers knallen!!!!)

Zij mogen in de meivakantie naar Spangas Live!(van de televisieserie) in de DeLaMar theater, in Amsterdam samen met volwassene of een vriendje/vriendinnetje. (hele leuke prijs!!)
Verder kregen de meester en juf van groep 8a en 8b en alle leerlingen ook nog een bedankje voor alle inzet.


Het was een geslaagd project met een leuk einde!



Whats up this week:
• Het schiet al aardig op met het nieuwe kantoor. Fatima heeft de afgelopen dagen behangen en de vloer is gezet. Deze week wordt het meubilair geleverd!

You like??

• Designers voor de Fashion show worden bekendgemaakt
• Modellen worden gescout
• Mini marktonderzoek
• Koninginnendag(!)

Vrijdag zal ik weer een nieuwe blog posten over mijn belevenissen van deze week! SEE U !

Kisses & Hugs!
Abigail(stagiaire)