maandag 11 april 2011

Lieve fanz-blog lezers,
We zijn alweer een week verder dus ik zal even de leukste en belangrijkste gebeurtenissen van afgelopen week op een rijtje zetten.

Maandag was ik een dagje vrij omdat, ik het praktijk examen van mijn rijbewijs had en guess what?!?! Ik heb het in 1 keer gehaald, Jeeej!!

Dinsdag hebben we het vooral heel rustig aangedaan op kantoor. Ik ging verder met mijn opdrachten en Fatima had een aantal afspraken. Er moest toen ook nog het een en ander ingepakt/opgeruimd worden.

Woensdag hebben we geshopt voor het nieuwe kantoor. We hebben samen ook nog wat gedronken daarna en lekker bijgekletst… Super dag, was alleen een beetje jammer van het weer(wind en regen!)

Vrijdag Fatima en ik hebben even mijn taken voor deze week doorgenomen. Ik zal namelijk vanuit huis werken aangezien het nieuwe kantoor nog niet af is en Fatima een paar dagen inspiratie gaat opdoen in Berlijn.

Verder ben ik vrijdag ook nog langs de Young Designers Unit geweest op zoek naar een designer voor de Fashion show. Bij de YDU krijgen “jonge designer talenten”de kans om hun kleding te verkopen. Ik heb daar een aantal mooie collecties gezien…
In de Kalverstraat ook nog een mooi meisje gespot die wel eens geschikt kan zijn voor een fotoshoot.

Volgende week zal ik meer vertellen over de opdrachten die ik deze week moet uitvoeren en natuurlijk zal Fatima alles vertellen over haar tripje naar Berlijn.
C U NEXT WEEK!

Abigail Doorstam
(stagiaire)