maandag 4 april 2011

Lieve lieve fanz-blog lezers,
Ik heb jullie ontzettend veel te vertellen over afgelopen week maar, First things First...
Maandag en Dinsdag was ik alleen op kantoor dus heb ik wat opdrachten van vorige week afgemaakt. Woensdag was Fatima terug van een weekendje Emmen. Uitgerust en wel kwam ze op kantoor, klaar om aan het werk te gaan. Ik kreeg die dag ook de slotopdracht van het marktonderzoek waar ik eerder mee bezig was.

Fatima had toen woensdag ook nog een leuk nieuwtje voor mij.. we gaan namelijk verhuizen naar een nieuw kantoor. Donderdag krijgt Fatima de sleutel! We gaan deze week dus heel wat bouwmarkten af om te shoppen voor het nieuwe kantoor! We hebben er zin in!!
Donderdag heb ik altijd een terugkom dag op school en Fatima heeft meestal veel afspraken en besprekingen dus dan zijn wij beiden niet op kantoor.
En dan is het alweer vrijdag, niet te geloven hoe snel de week voorbij vliegt..
Maargoed, vrijdagochtend hadden Fatima & Ikram het project kunstzinnig op Basisschool de Multatuli en ik ging mee om foto’s te maken.

Voordat ze verder gingen met de “spoken word” werd eerst de Kunstschooldag van vorige week geĆ«valueerd.

De verschillende locaties werden besproken, de optredens, wat was leuk en wat was minder leuk. De meeste kids waren echt super enthousiast en vonden ze het een hartstikke leuke dag. Vooral omdat ze zoveel nieuwe dingen gezien hebben zoals de Melkweg, ’t Bimhuis en Paleis op de dam.

Na de evaluatie van de kunstschooldag kregen de kinderen de opdracht om een echte “spoken word” te maken. Ze kregen 15 minuten en schreven 8 regels over 1 locatie van de kunstschooldag. Over twee weken is de bekendmaking/prijsuitreiking. Ben jij ook zo benieuwd naar de resultaten en de winnaars?
Wij in ieder geval wel!
Tot de volgende blog!
Abigail(stagiaire)