vrijdag 18 maart 2011

Beste lezers van de Fanz blog,
Hierbij wil ik mijzelf even aan jullie voorstellen. Mijn naam is Abigail Doorstam. Ik ben 19 jaar oud en ik woon in Almere.
Zoals Fatima eerder al vertelde zal ik wekelijks de blog updaten met nieuwtjes vanuit de modewereld en de avonturen die ik beleef op kantoor.

Mijn eerste week is meteen heel leuk begonnen. Ik heb namelijk al een mannelijk model gescout, research gedaan en vandaag mocht ik mee met Fatima en Ikram naar de Basisschool Multatuli voor het project KUNSTZINNIG(!)

Ik was zelf nog niet bekend met het project kunstzinnig en met het thema “spoken word”. Het was vooral heel leuk om te zien hoe de kinderen op een leerzame maar speelse manier kennis maakten met “spoken word”. De kids mochten deze les zelf proberen er een te maken, daarbij konden ze kiezen uit twee onderwerpen: muziek en sport. De meeste leerlingen waren erg enthousiast en het resultaat mocht er zeker wezen!



Volgende week gaan Fatima, Ikram en de kids naar de kunstschooldag daar kunnen zij zich laten inspireren voor hun "spoken word". Over twee weken zullen de leerlingen namelijk de officiƫle "spoken word" gedichten presenteren. Binnenkort meer daarover!

Voor nu...... gaan we lekker van het weekend en het zonnetje genieten!
I’ll keep you updated! Tot de volgende blog!

Groetjes,

Abigail (stagiaire)

Ps. Niet vergeten morgen GARAGE SALE - Le Nouvelle Tendance @ Fanz
Wanneer/le grand jour: zaterdag 19 maart 2011

Waar: Garage Notweg (Notweg 38, 1068 LL Adam)
Hoelaat: 16.00 - 18.00
C U THERE!