vrijdag 25 maart 2011

Beste FAnZ-blog lezers,

Zoals jullie weten zal ik wekelijks de blog updaten met nieuwtjes vanuit de modewereld en de avonturen die ik beleef op kantoor.

Deze week was het rustig op kantoor. Ik heb veel research gedaan op het internet, een flyer gemaakt en ook nog gewerkt aan een paar school opdrachten.
Fatima was zoals altijd een bezig bijtje met verschillende afspraken en projectbesprekingen.

Vorige week heb ik al het een en ander verteld over de kunstschooldag. Vandaag was het dan zover.. Ze gingen naar 3 locaties in Amsterdam waar ze kennis maakten met verschillende vormen van kunst.
Ze hadden er superveel zin in dus ik ben benieuwd naar de verhalen en natuurlijk de inspirerende foto’s.
Volgende week dinsdag zal ik even wat foto's posten!

I’ll keep you updated! Tot de volgende blog!

Groetjes,
Abigail (stagiaire)