zondag 11 maart 2012

STYLE ADVISOR & REPORTER,
I'M JAMIE-LEE




Ik zal mezelf even voorstellen! Ik ben Jamie-lee en sinds afgelopen jaar reporter bij FAnZ Productions, en sinds kort ook Style Advisor. Ik zal aanwezig zijn op de Garage Sale MUSTHAVE om jullie te helpen met kleding superleuk te customizen en wat het woord Style Advisor al zegt, jullie advies geven over wat leuk en het beste bij elkaar past!

Waarom ben ik Style Advisor?
Heel gemakkelijk uitgelegd in 4 woorden, IK HOU VAN MODE. Mode is één van mijn grote passies and i just love it. Ik kan wel toegeven dat ik verslaafd ben aan webshoppen en tijdschriften doorbladeren, zo blijf ik altijd up to date van de laatste fashion trends. Ikzelf ben helemaal gek van BohoChic, maar ook pas sinds laatst. Het is grappig dat je kledingsmaak altijd kan veranderen, en dat vind ik het leukst van mode. Er zijn zoveeeel soorten stijlen, dat je altijd kan afwisselen en er nog geweldig uit kan zien. Het is niet zo dat ik alleen van BohoChic hou, als een outfit mooi op elkaar aansluit vind ik het vaak alsnog geweldig. Mijn inspiratie haal ik vaak van celebirty´s, ze zijn vaak tip top gestyled door de beste stylisten. De celeb die mij heeft meest inspireert is Nicole Richie, i love her style! het is heel boho, maar alsnog wel weer stoer. Dat is ook wel iets wat me aanspreekt, een stoere bikerjack met een paar flinke motorboots eronder, echt geweldig. Hieruit kan je ook weer zien dat je verschillende soorten kleding leuk kan vinden die totaal niks met elkaar te maken hebben, en daarom vind ik mode iets speciaals.




De GARAGE SALE
Samen met Dyente die ook Style Advisor is en Reporter gaan wij jou helpen om je outfit helemaal af te maken. Denk aan: Helpen bij het customizen, onze eigen mening geven, helpen zoeken naar wat goed bij je outfit past, en natuurlijk voor vragen! Dyente en ik hebben ons vaak verdiept in DIY (Do It Yourself) filmpjes op YouTube en zijn zelf ook te werk gegaan, en believe me.. het is awesome! Je bent ten eerste super trots op je eigen creatie, je kan je eigen inbreng geven, je zal het altijd leuk vinden omdat je weet wat je wilt en zo verder.

There’s something about JAMIE-LEE...
Ik heb jullie wat vertelt over mijn passie voor mode en wat ik ga doen op de GARAGE SALE. Ik zal jullie nu wat vertellen over me, myself and I.
Nou zoals jullie weten ben ik Jamie-lee, ik ben 16 jaar oud, dus ik heb nog een heel leven voor me. Ik hou van gezelligheid en leuke uitstapjes maken met mijn vriendinnen en mijn beloved boyfriend! Ik hou van uitdagingen en wil graag nieuwe dingen uitproberen, ik ben een echte waaghals! Ik hou van mode, en wil daarom ook later in de mode werken, wat ik echt super zou vinden is: Bij ELLE Magazine werken. Het lijkt me echt geweldig, je bent bezig met mode, trends, blogs, nieuwste items, en celebirty’s. Dat past dus helemaal in mijn straatje. Ik ben liever lui dan moe, vooral als ik iets moet doen waar ik totaal geen zin in heb!! Daarom hou ik zoveel van vakantie. Zon, zee en strand, echt een levensgenot! Vorige zomer ben ik met 4 vriendinnen naar Lloret De Mar gegaan en de boel onveilig gemaakt, het was echt een super ervaring en een mooie afsluiting van onze 4 jaar samen als beste vriendinnen en klasgenootjes. Toen ik terug kwam van Lloret, ben ik met vlag en wimpel geslaagd op mijn verjaardag! Het beste cadeau dat je je kan wensen. Dit jaar ga ik samen met mijn zus, zwager en vriendje naar Curaçao en ik heb er echt heel veel zin in!
Met mijn vriendinnen ga ik vaak gezellig een kroegje pakken of helemaal los gaan in één van de clubs op Rembrandtplein. Maar ik vind het ook heerlijk om samen met mijn lieve vriendje op de bank te hangen en een enge horror film te kijken (hij is vaak banger dan dat ik ben hihih!)
Ik zal jullie een paar foto´s laten zien zodat jullie een beter beeld van mij krijgen!


This is me!


Shoes baby!


Met mijn lieve vriendje!



Tot de GARAGE SALE | MUSTHAVE

xoxo,

Jamie-Lee
Reporter FAnZINE