dinsdag 19 juli 2011

Love the SUN...hate the RAIN!

Dag lieve lezers van FAnZ,

Ik ben weer terug van een heeeeeeeeeeeerlijk vakantie in Portugal, de algarve. Het is weliswaar mijn derde keer alweer, maar wat een geweldige plek, een parel! Heb jij dat ook weleens? Als je in het buitenland verblijft en je denkt 'waarom zit ik daar en niet hier?!' Don't get me wrong; Amsterdam is een leuke stad, maar soms wel lekker om van een 'fulltime zonnige dag' te genieten.  
Qua mode en kunst valt het soms vies tegen, maar wij weten allemaal dat Portugal een rijk geschiedenis heeft. Dat is een mooi compensatie. Nee, nieuwe mode trends zul je toch snel vinden in Lissabon en omstreken. In het zuiden gaat het toch meer om de mooie rotsen en eten...gewoon lekker eten! Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!




Ik ben inmiddels weer terug op kantoor. Werken voor FAnZ is fantastisch, maar het weer werkt niet mee met de zomer. Met een muziekje op werk ik aan alle voorbereidingen voor de drukke maand september. Niet alleen de Fashionshow //Exception|Destination\\ staat voor de deur, maar FAnZ staat ook dit jaar weer voor de klas! Met een kersverse workshop zal FAnZ door Stadsdeel Noord touren. Style your own Fotoshoot - create your Identity by Style - is een nieuw workshop georienteerd op het ontwikkelen van je eigen stijl en identiteit. Geen ruimte voor meelopers, maar het project maakt ruimte voor nieuwe Trendwatchers!



In augustus zal ik een uitgebreide Fashionblog lanceren en je op de hoogte houden van alle nieuwe ontwikkelingen. I keep you posted!

Kisses,

Fatima Essahsah
Hoofdprogrammeur FAnZ Productions