zondag 6 juni 2010

Imane's stage zit er op; wat waren haar ervaringen? Lees hier meer!




Imane begon haar stage een aantal maanden terug. Kat uit de boom kijkend, twijfelachtig. Wat zal deze stage haar brengen?? Veel!!Vol lof en plezier kijkt zij terug op deze tijd en vertelt over haar ervaringen.

So Imane darling, tell me, what was your experience with FAnZ in these past months?

Imane: ' Ik heb mijn stageperiode als heel erg leuk ervaren. Het was iedere keer heel gezellig, maar ook heel leerzaam. Zo heb ik o.a. een fotoshoot meegemaakt, dat was voor mij een eerste ervaring. Dat was erg interessant, want hiervoor had ik geen idee hoe zoiets er aan toe gaat en wat er allemaal voor nodig is. Ik heb zowel stagedagen gehad op kantoor als buiten kantoor. Mijn werkzaamheden hadden betrekking op de administratie, maar ook op het inkopen van verschillende spullen voor FAnZ. Dit alles bij elkaar maakte het 1 coole ervaring! In 3 woorden; FAnZ is awesome!'

En Imane, wat heb jij met Fashion en Art?

Imane: ' Ik heb Fashion altijd al leuk gevonden, maar door mijn tijd bij FAnZ, is het niet alleen leuk, maar GEWELDIG! Voor FAnZ heb ik kunst nooit zo leuk gevonden en mij er niet zo in geinteresseerd, maar door alles wat ik via FAnZ heb gezien en meegemaakt, ben ik er toch anders naar gaan kijken.'

Imane, hoe neem je afscheid van FAnZ?

Imane: ' Het is sowieso moeilijk om afscheid te nemen van FAnZ, want als je zoiets cools meemaakt, wil je geen afscheid nemen!
Maar ik blijf graag op de hoogte van alle activiteiten van FAnZ en ik maak er graag onderdeel van uit!
Ik ben fan van FAnZ!'